„Ich bin ich (wir sind wir)” – Rosenstolz

Dodaj komentarz

12. Kwiecień 2012 - autor: dschniemiecki

Wczoraj rozpoczęliśmy nasze spotkanie z czasownikiem „sein“. A dziś będziecie mieć możliwość poćwiczenia jego odmiany z pomocą zespołu Rosenstolz i piosenki „Ich bin ich”. Dodatkowo poznacie z pewnością kilka nowych słowek i zwrotów!

Pamiętajcie o kolejności nauki z piosenką!  :-)  Tutaj znajdziecie zasady nauki języka obcego przy pomocy piosenek: „Nauka języka z piosenką”

Tekst niemiecki:

Gehör ich hier denn noch dazu
Oder bin ich längst schon draußen?
Zeit nimmt sich den nächsten Flug
Hab‘ versucht ihr nachzulaufen.

Bin doch gestern erst geborn’ und seit kurzem kann ich gehen
Hab mein Gleichgewicht verlorn’ doch kann trotzdem g’rade stehn.

In meinem Kopf ist so viel Wut
Gestern Nacht konnt ich nicht schlafen
Dass Du da warst tat mir gut
Bitte stell jetzt keine Fragen
Denn ich würde nur bereun
Hätt ich mich an Dir verbogen
War bestimmt nicht immer treu
Doch ich hab Dich nie betrogen.

Das bin ich, das bin ich,
Das allein ist meine Schuld
Das bin ich. Das bin ich, das bin ich,
Das allein ist meine Schuld.

Ich bin jetzt, ich bin hier, ich bin ich , das allein ist meine Schuld
Ich bin jetzt, ich bin hier, ich bin ich das allein ist meine Schuld.

Ich muss mich jetzt nicht finden
Darf mich nur nicht verliern.

Bin doch gestern erst geborn’ und seit kurzem kann ich gehen,
Hab mein Gleichgewicht verlorn’ doch kann trotzdem g’rade stehn.

Ich bin jetzt, ich bin hier, ich bin ich , das allein ist meine Schuld
Ich bin jetzt ich bin hier ich bin ich das allein ist meine Schuld.
Ich bin jetzt, ich bin hier, ich bin ich, das allein ist meine Schuld.
Ich bin jetzt, ich bin hier, ich bin ich das allein ist meine Schuld.
Wir sind jetzt, wir sind hier, wir sind wir, das allein ist unsre Schuld
Wir sind jetzt, wir sind hier, wir sind wir, das allein ist unsre Schuld

Gehör ich hier denn noch dazu?

Tłumaczenie na język polski:

Czy jeszcze tu należę,

czy od dawna jestem już poza tym?

Czas rozpoczyna kolejny lot,

Próbowałam go dogonić.

Przecież dopiero wczoraj się urodziłam

I od niedawna potrafię chodzić.

Straciłam moją równowagę,

lecz mimo tego wciąż mogę prosto stać.

W mojej głowie jest tak wiele wściekłości

Wczorajszej nocy nie mogłam spać.

To, że tu byłeś zrobiło mi dobrze,

Proszę, nie zadawaj teraz żadnych pytań.

Bo będę tylko żałowała,

Że pochyliłam się nad Tobą.

Z pewnością nie zawsze byłam wierna,

Ale nigdy Cię nie okłamałam.

To jestem ja, to jestem ja

To jest moja jedyna wina

To jestem ja, to jestem ja, to jestem ja.

To jest moja jedyna wina.

Jestem teraz, jestem tu, jestem mną, tylko to jest moją winą.

Jestem teraz, jestem tu, jestem mną, tylko to jest moją winą

Nie muszę się teraz odnaleźć,

Ale nie wolno mi się tylko zgubić.

Przecież dopiero wczoraj się urodziłam

I od niedawna potrafię chodzić.

Straciłam moją równowagę,

lecz mimo tego wciąż mogę prosto stać.

Jestem teraz, jestem tu, jestem mną, tylko to jest moją winą.

Jestem teraz, jestem tu, jestem mną, tylko to jest moją winą

Jestem teraz, jestem tu, jestem mną, tylko to jest moją winą.

Jestem teraz, jestem tu, jestem mną, tylko to jest moją winą

Jesteśmy teraz, jesteśmy tu, jesteśmy nami, tylko to jest naszą winą

Jesteśmy teraz, jesteśmy tu, jesteśmy nami, tylko to jest naszą winą

Skomentuj

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Dołącz do 5 obserwujących.

